HGK predstavila hrvatska vina berlinskim ugostiteljima

S ciljem brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje, Hrvatska gospodarska komora (HGK) organizirala je promotivnu večeru u Berlinu, a najuglednijim berlinskim ugostiteljima prezentirana su vina okupljena pod brendom Vina Croatia - vina mosaica. Hrvatski vinari nastupaju u Berlinu i na svjetskom poljoprivrednom sajmu, 84. Međunarodnom zelenom tjednu 2019. (Grüne Woche), koji se održava od 18. do 27. siječnja.

S ciljem brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje, Hrvatska gospodarska komora (HGK) organizirala je promotivnu večeru u Berlinu, a najuglednijim berlinskim ugostiteljima prezentirana su vina okupljena pod brendom Vina Croatia - vina mosaica, priopćeno je u nedjelju iz HGK.

Pod vodstvom Suada Zlatića svoja najbolja vina sinoć su u berlinskom restoranu Oxymoron, predstavile vinarije – Badel 1862, Belje, Dalmacija vino, PZ Vrbnik i Kutjevo.

''Brendiranjem Hrvatske kao vinske zemlje, dajemo vjetar u leđa izvozu vina i zato ustrajemo na vinskim promocijama. S Nijemcima je lako, oni su naši vjerni posjetitelji tijekom turističke sezone, stoga imaju priliku ne samo probati naša vina već vezati uz njih i uspomene'' rekao je predsjednik HGK Luka Burilović. Činjenicu da su naša vina sve prepoznatljivija u Njemačkoj potkrepljuju i brojke, ističu iz HGK.

U 2017. godini smo izvezli 786 tona u vrijednosti većoj od 2 milijuna eura, a već u prvih devet mjeseci 2018. smo premašili izvoz od 700 tona i dosegli 1,9 milijuna eura vrijednosti. 
Osnovna je ideja ovakve promocije izravan kontakt vinarija s kupcima, distributerima i vlasnicima restorana, te razmjena informacija o ponudi i potražnji.

Hrvatski vinari nastupaju u Berlinu i na svjetskom poljoprivrednom sajmu, 84. Međunarodnom zelenom tjednu 2019. (Grüne Woche), koji se održava od 18. do 27. siječnja.
U organizaciji HGK i Ministarstva poljoprivrede na berlinskom sajmu svoje proizvode predstavlja 13 hrvatskih tvrtki.

Među brojnim prehrambenim proizvodima cijelog svijeta ove godine nalaze se hrvatska vina iz svih vinskih regija, koja predstavljaju Badel 1862, Belje, Dalmacijavino, Kutjevo i PZ Vrbnik. Tu su i likeri Kapronca, Nijemcima već tradicionalno poznate rakije Đanić, slastice Cremalat te čajevi Pampa tea. Grad Novska (OPG Došlović + Pčelarska udruga Metvica) i Kuće meda Županja predstavljaju proizvode od meda i lavande, OPG Kalić proizvode od industrijske konoplje, a OPG Zdravko Sokić domaću tjesteninu.

Hrvatski su štand prvog dana posjetili savezna ministrica Njemačke za poljoprivredu i hranu Julia Klöckner i gradonačelnik Berlina Michael Müller, a ugostili su ih ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić, državni tajnik Tugomir Majdak, predsjednik HGK Burilović te potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević.

Iduće će godine zemlja partner sajma Grüne Woche 2020.  biti Hrvatska.

"Biti zemlja partner Zelenog tjedna nije samo velika čast već i veliki izazov te prilika za naše poljoprivredne proizvođače, ali i Hrvatsku kao zemlju koja se strateški opredijelila za održivu, ekološki prihvatljivu poljoprivredu“,  izjavio je potpredsjednik Vlade ministar poljoprivrede Tolušić.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz