Čitatelji i korisnici popularne američke turističke platforme AFAR izabrali su Dubrovnik za najbolju kulturnu destinaciju za 2019. godinu. Amerikanci najradije dolaze u Dubrovnik, u kojem je ostvareno više od 140.000 dolazaka i oko 410.000 noćenja američkih turista.
Čitatelji i korisnici popularne američke turističke platforme AFAR izabrali su Dubrovnik za najbolju kulturnu destinaciju za 2019. godinu, izvijestila je u petak Hrvatska turistička zajednica (HTZ).
Riječ je o priznanju kojega AFAR dodjeljuje u sklopu kategorije destinacija, a Dubrovnik je ostvario najviše glasova brojnih američkih ljubitelja putovanja, kažu u HTZ-u.
"Ova nagrada na samom kraju turističke godine predstavlja dodatnu potvrdu popularnosti Dubrovnika, ali i Hrvatske u cjelini, na nama iznimno važnom i velikom američkom tržištu", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
On je čestitao dubrovačkim turističkim djelatnicima i građanima Dubrovnika koji, kako je rekao, za mnoge turiste predstavlja glavni motiv dolaska u Hrvatsku.
Dodao je kako će se intenzivno raditi na realizaciji svih potencijala koje Hrvatska ima na američkom tržištu, zbog čega u idućoj godini HTZ otvara ured u Los Angelesu.
Direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Romana Vlašić ocijenila je da kulturno-povijesna baština, odlična turistička infrastruktura i visoko kvalitetna usluga čine Dubrovnik i u turističkom smislu gradom za sva godišnja doba.
"Posebnu važnost u ukupnoj ponudi zauzima kulturna ponuda, od samog značenja grada koji sljedeće godine obilježava 40 godina UNESCO-ove zaštite, do brojnih festivala, koncerata i ostalih kulturnih manifestacija koje naši gosti rado posjećuju. Time je AFAR priznanje za najbolju kulturnu destinaciju najbolja potvrda kvalitete i odlično izbalansirane kulturne ponude, kako za domaće, tako i za strane posjetitelje", komentirala je Romana Vlašić.
"Kao jedna od najpoželjnijih destinacija u Europi, Dubrovnik brojne američke turiste osvaja kombinacijom povijesti, kulture, prirodnih ljepota, gastronomijom i blagom mediteranskom klimom“, rekla je direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku Ina Rodin.
HTZ dodaje da je od siječnja do kraja studenog u Hrvatskoj s tržišta SAD-a ostvareno oko 580.000 dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 23 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima. Amerikanci najradije dolaze u Dubrovnik, u kojem je ostvareno više od 140.000 dolazaka i oko 410.000 noćenja američkih turista.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Događanja |
Hrvatski izvoz