Trgovački lanac Lidl u prva je dva kvartala ostvario izvoz hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje u vrijednosti od skoro 3,4 milijuna eura.
Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, u prva dva kvartala ostvario je izvoz hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje u vrijednosti od skoro 3,4 milijuna eura. U odnosu na prva dva kvartala 2014. godine, ostvaren je porast od gotovo 70%.
Kvaliteta hrvatskih proizvoda kojom osvaja sve veći broj novih potrošača zaslužna je za ovaj veliki uspjeh, kao i odlična suradnja s dobavljačima. Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata i dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe i europskim domovima brojnih kupaca. U 2014. godini Lidl je izvezao čak 5,7 milijuna eura hrvatskih proizvoda u inozemstvo.
Lidl najviše izvozi proizvode hrvatskih tvrtki PPK i Pivac. Najveći porast u izvozu u prvoj polovici godine u odnosu na prvu polovicu 2014. godine ostvarili su proizvodi poduzeća Vodoplast, PPK i Atlantic. Lidl je ove godine uspješno izvezao i proizvode hrvatskih tvrtki koje prošle godine nisu bile u ponudi za strana tržišta, tako da su Dukat, Meggle Hrvatska, Kandit i Zdenka od početka zabilježili velik uspjeh plasmanom kroz Lidl mrežu.
Lidl izvozi najviše hrvatskih proizvoda u Sloveniju, Bugarsku, Mađarsku i Češku. U planu je i izvoz hrvatskih proizvoda u Španjolsku i Portugal te druge zemlje Europe. Hrvatski proizvodi koje Lidl izvozi na strana tržišta plasiraju se pod Lidlovim robnim markama koje su kupcima na tim tržištima poznate, a dio proizvoda prodaje se pod svojim hrvatskim brendovima.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz