JGL-ova Dramina najprodavanija u kategoriji prevencije bolesti kretanja u regiji Središnje i Istočne Europe

JGL-ov brend Dramina proglašen je najprodavanijim za 2014. godinu u kategoriji prevencije bolesti kretanja u regiji Središnje i Istočne Europe, gdje uvjerljivo drži čak 20 posto tržišnog udjela.

Prema objavi britanske nezavisne agencije Nicholas Hall koja je specijalizirana za analize tržišnih pokazatelja, JGL-ov brend Dramina proglašen je najprodavanijim za 2014. godinu u kategoriji prevencije bolesti kretanja u regiji Središnje i Istočne Europe, gdje uvjerljivo drži čak 20 posto tržišnog udjela.
 
S godišnjom prodajom od preko 3,5 milijuna komada, Dramina spada u tri najuspješnija brenda JGL-a, odmah nakon Aqua Marisa i Lactogyna.

Od samog lansiranja 1995., Dramina se brzo pozicionirala kao jedan od najuspješnijih JGL-ovih proizvoda. Prisutna je na čak 16 tržišta među kojima posebno valja izdvojiti hrvatsko, te najveće JGL-ovo tržište, rusko, na kojima je već godinama lider s više od 80 posto tržišnog udjela po pojedinom tržištu.


(Tportal)


Pisane vijesti | Uspjesi izvoznika | Hrvatski izvoz