Ivančica iz Ivanca primjer je kako se postojeći brand može sačuvati te dalje razvijati na zahtjevnom, ali vrlo potentnom zajedničkom tržištu Europske unije. Na izvoznom tržištu prisutna je već više od 40 godina, a strategija razvoja fokusirana je na razvoj vlastitog branda i razvoj tržišta s ciljem povećanja udjela vlastitih proizvoda u ukupnom izvozu.
Ivančica iz Ivanca primjer je kako se postojeći brand može sačuvati te dalje razvijati na zahtjevnom, ali vrlo potentnom zajedničkom tržištu Europske unije. "Ivančica je na izvoznom tržištu prisutna već više od 40 godina, od čega smo gotovo 30 godina povezani s našim inozemnim partnerom, čija nas je suradnja u proteklih nekoliko godina dovela među najizvrsnije izvoznike. Strategija razvoja fokusirana je na razvoj vlastitog branda i razvoj tržišta s ciljem povećanja udjela vlastitih proizvoda u ukupnom izvozu.
Izvozimo u više od dvadeset zemalja diljem svijeta, a najznačajnija tržišta su Njemačka, Velika Britanija, Francuska, Austrija, SAD i Kanada. Fokusirani smo na Njemačku, koju smatramo velikim potencijalom s obzirom da se radi o tržištu sa nešto više od 80 milijuna stanovnika sa dobrom kupovnom moći", kaže Nada Zver. Direktorica ove uspješne tvrtke pojašnjava da im u praćenju trendova na tržištu, osim vlastitih posjeta raznim tržištima i sajmovima, koriste i podaci međunarodne modne agencije i alata WGSN čiji stručnjaci pružaju duboki uvid u analizu potrošača, mode i dizajnerskih trendova.
Iako je Ivančica prisutna već 60-ak godina u proizvodnji obuće, njihov veliki razvoj kreće s brandom dječje obuće Froddo, a 2013. preuzet je već etabliran brand Bambi. Kako pojašnjava direktorica tvrtke, objedinjavanjem znanja i vještina u dizajnu i razvoju kao odgovor na zahtjeve inozemnih tržišta, odlučili su da Froddo preuzme najbolje karakteristike oba branda.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Uspješne priče