HTZ do kraja prosinca promovira poslovni turizam na devet svjetskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do kraja ove godine provodi posebnu promotivnu kampanju poslovnog turizma kao jednog od ključnih segmenata hrvatske turističke ponude, izvijestili su iz HTZ-a, navodeći da se kampanja provodi na devet svjetskih tržišta, kao što su Francuska, SAD-e, Njemačka, Austrija, Velika Britanija, Benelux, Italija, Rusija i Slovenija.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do kraja ove godine provodi posebnu promotivnu kampanju poslovnog turizma kao jednog od ključnih segmenata hrvatske turističke ponude, izvijestili su u četvrtak iz HTZ-a, navodeći da se kampanja provodi na devet svjetskih tržišta.

Ta se kampanja provodi na tržištima Francuske, SAD-a, Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Beneluxa, Italije, Rusije i Slovenije, i to putem društvenih mreža (Linkedin), print oglasa u specijaliziranim MICE izdanjima te online kanalima oglašavanja.

Istraživanja među hotelijerima pokazuju da poslovni gosti čine 10 do 15 posto udjela svih hotelskih gostiju, kazao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić napominjući kako će se nastaviti s promocijom ovog proizvoda na ključnim stranim tržištima s ciljem značajnijeg produljenja turističke sezone.

HTZ do sredine prosinca provodi i promotivnu kampanju kojoj je cilj promocija svih finalista i pobjednika natječaja EDEN - Europske destinacije izvrsnosti. Osim Hrvatske, kampanja koja promovira sve destinacije finaliste, provodi se putem društvenih mreža na tržištu Slovenije, Njemačke i Austrije. Do sada su predstavljene destinacije Bilje, Karanac, Veliko Trojstvo, Roč, općina Sveti Martin na Muri, Čakovec – grad Zrinskih, Sinj – grad Alkara, Sisak – grad pobjeda, itd. U idućim danima, navode iz HTZ-a, slijedi predstavljanje Parka prirode Papuk, dvorca Trakošćan, Parka prirode Lastovsko otočje, Daruvara, Varaždina, Srijema i Slavonije, Zagorja – Bajke na dlanu te ostalih finalista.

Pobjednička destinacija, nositeljica titule EDEN, promovira se na službenim stranicama Europske komisije (EK) i HTZ-a te se zajedno s finalistima kao primjer dobre prakse predstavlja na europskoj razini. Dosadašnje hrvatske destinacije pobjednici EDEN izbora su Vukovar – Vučedol – Ilok, Gornje Međimurje, Stancija 1904 Svetvinčenat, Pustara Višnjica (Slatina), Grad Nin, NP Sjeverni Velebit, Grad Đurđevac i Općina Sv. Martin na Muri, podsjećaju iz HTZ-a.

EDEN je projekt kojeg je EK pokrenula 2006. s ciljem stvaranja mreže najboljih destinacija održivog turizma, promocije novih netradicionalnih i turistički manje razvijenih destinacija, stvaranja svijesti o raznolikosti europske turističke ponude, te poticanja destinacija za razvoj modela održivog razvoja turizma. Biraju se netradicionalna i manje razvijena odredišta, koja ponudu temelje na održivom turizmu. HTZ u EDEN projektu sudjeluje od samog početka, a od 2013. sudjeluje kao punopravna članica uz financijsku potporu EK, navodi se u priopćenju HTZ-a.

(Hina)



Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz