Hrvatska iznajmila paviljon za Svjetsku izložbu EXPO 2020 u Dubaiju

Hrvatska je odabrala i iznajmila paviljon za Svjetsku izložbu EXPO 2020 u Dubaiju, koji će se održati od 1. listopada 2020. do 10. travnja 2021. godine. Sklapanjem ugovora s organizatorima izložbe, Hrvatska će biti domaćin hrvatskim gospodarstvenicima u poslovnoj promociji pred više od 180 zemalja sudionica izložbe.

Hrvatska je odabrala i iznajmila paviljon za Svjetsku izložbu EXPO 2020 u Dubaiju, koji će se održati od 1. listopada 2020. do 10. travnja 2021. godine, izvijestili su u ponedjeljak iz Ministarstva turizma. 

Sklapanjem ugovora s organizatorima izložbe, Hrvatska je iznajmila paviljon koji će za vrijeme EXPO-a biti domaćin hrvatskim gospodarstvenicima u poslovnoj promociji pred više od 180 zemalja sudionica izložbe, navodi se u priopćenju Ministarstva turizma.

Svečanoj ceremoniji potpisivanja ugovora o najmu paviljona, koja je prošli tjedna održana u Dubaiju, bili su nazočni i izvršni direktor EXPO 2020 Dubaija Najeeb Al Ali i zamjenik nacionalnog povjerenika Republike Hrvatske za EXPO 2020 Hrvoje Sadarić.

Hrvatska je, kako ističu iz Ministarstva turizma, odabrala paviljon u tematskom području "mobilnost", čime je definirana tema koncepta predstavljanja naše zemlje. Mobilnost je uz "održivost" i "mogućnost" jedna od tri podteme glavne teme Svjetske izložbe nazvane "Povezivanje ljudi, stvaranje budućnosti".

Ministar turizma Gari Cappelli, kao nacionalni povjerenik Hrvatske za svjetsku izložbu, najavio je da se na jesen očekuje raspisivanje javnog natječaja za idejno rješenje i uređenje hrvatskog paviljona te objava javnog poziva svim gospodarstvenicima za sudjelovanje i partnerstvo u promociji Hrvatske i njenog gospodarstva na najvećem gospodarskom sajmu u svijetu.

"EXPO u Dubaiju je prilika da se cijela zemlja promovira, ne samo u turističkom smislu, već da se ojača konkurentska pozicija naše zemlje kroz trgovinsku i gospodarsku suradnju, promociju kulture, povijesti, turizma. Za mene kao ministra i predsjednika Hrvatske turističke zajednice to predstavlja veliki izazov. Jer EXPO je više od turizma. Radi se upravo o brendiranju cijele države, bit će to ogromna prilika da predstavimo izlagačima iz 180 država svijeta i 25 milijuna posjetitelja sve što naša zemlja ima - od najboljih inovativnih projekata, ideja, izuma i kreativnih pojedinaca, ali i hrvatskih turističkih potencijala na tržištu Bliskog Istoka", ističe Cappelli u priopćenju. 

(Hina)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz