Britanska aviokompanija easyJet proglasila je Hrvatsku destinacijom godine, što su dodatno potvrdili tiskanjem srpanjskog izdanja inflight magazina kojeg su prvi put u povijesti posvetili samo jednoj zemlji - Hrvatskoj.
Britanska aviokompanija easyJet proglasila je Hrvatsku destinacijom godine, što su dodatno potvrdili tiskanjem srpanjskog izdanja inflight magazina kojeg su prvi put u povijesti posvetili samo jednoj zemlji - Hrvatskoj, izvijestili su u ponedjeljak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Riječ je o publikaciji koja je namijenjena korisnicima njihovih usluga i koja će pridonijeti dodatnoj promociji hrvatskih destinacija jer magazin na mjesečnoj bazi ostvaruje doseg veći od šest milijuna putnika, navodi se u priopćenju.
EasyJet je odabrao Hrvatsku kao destinaciju u kojoj bilježe poraste prometa i interesa, čime se naša zemlja prometnula u jednu od ključnih destinacija ovog avioprijevoznika koji tijekom ljetnih mjeseci u hrvatske destinacije preveze više od milijun putnika. Samo u ovoj godini imaju 49 aktivnih linija putem kojih spajaju naše destinacije poput Dubrovnika, Splita, Pule i Zadra s brojnim ključnim europskim gradovima, ističu iz HTZ-a.
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić je naglasio kako se hrvatski turizam može pohvaliti s više od 70 novih redovnih linija uvedenih u ovoj godini.
Aviokompanija easyJet godišnje preveze više od 82 milijuna putnika, od kojih oko 13 milijuna poslovnih. Flota im broji gotovo 300 zrakoplova koji lete na ukupno 980 ruta, odnosno na 156 zračnih luka u 33 zemlje svijeta.
(Hina)
Pisane vijesti