Ivanka Mabić Gagić, direktorica međunarodnog poslovanja agencije Bruketa&Žinić&Grey, kazala je kako je u ovome slučaju riječ o jedinoj kampanji u financijskom sektoru u Europi koja je uspjela ući u finale.
Addiko banka od samog lansiranja novog brenda ostvaruje sjajne poslovne rezultate na tržištu, a svega toga ne bi bilo bez dobrog i dinamičnog tima koji čine i predstavnici oglašivača i agencije, istaknula je.
Kreativnost u marketinškom komuniciranju Brukete&Žinić&Greya javnost je nedavno osvojila i “nogometnom” kampanjom u suradnji s Franckom.
U povodu polufinalne utakmice između Hrvatske i Engleske na svjetskome nogometnom prvenstvu, najpoznatiji hrvatski proizvođač čaja Franck poslao je britanskom princu Harryju paket svog čaja od kamilice, s porukom kako su naši reprezentativci odavno pokazali kako je i Hrvatska velika sila na nogometnoj karti svijeta, a oni su svojim čajem odlučili princu olakšati gledanje utakmice.
Uz vrhunsku igru naših, znali smo da mu neće biti lako, poručili su iz Francka i bili u pravu.
Na paketu je stajala poruka „Keep calm and dream on“(Ostani miran i sanjaj i dalje), kao aluzija povijesne motivacijske poruke britanske vlade, a unutra je uz paketiće čaja bilo i pismo u kojem su se iz Francka ispričali što su nisu stigli poslati poklon za vjenčanje pa se ovime žele iskupiti.
(Večernji list)