Air Pannonia udvostručila VIP flotu

Air Pannonia, zrakoplovni operater sa sjedištem u Osijeku, sve više postaje ozbiljni igrač na hrvatskom, a i regionalnom, tržištu zračnog prijevoza, a posebice u segmentu VIP prijevoza privatnim mlažnjacima koje doživljava sve veću ekspanziju. Imaju ovlasti i za servis zrakoplova CAMO organizacije za područje EU i Turske.

Air Pannonia, zrakoplovni operater sa sjedištem u Osijeku, sve više postaje ozbiljni igrač na hrvatskom, a i regionalnom, tržištu zračnog prijevoza, a posebice u segmentu VIP prijevoza privatnim mlažnjacima koje doživljava sve veću ekspanziju.

Tvrtka je pojačala svoju flotu s novim zrakoplovom Cessna Citation 525A –CJ2 koji će služiti primarno za VIP prijevoz. Kako pojašnjava Zrinka Vlašić Kujundžija iz Air Pannonije, riječ je o zrakoplovu koji je jedan od komfornijih u ovoj klase, a osim sigurnosti i pouzdanosti ima veći kapacitet i brzinu u putovanjima na daleke destinacije te će im pomoći u još boljem pozicioniranju na europskom i svjetskom tržištu.

“Air Pannonia širenjem usluga i probojem na tržište postala je poželjna tvrtka za suradnju mnogim ljudima u poslovnom, showbiz i sportskom svijetu, i zato se stvorila potreba za kupovinom novog zrakoplova. Slijedom toga logična je i potreba za otvaranjem novih radnih mjesta, pa smo tako uz postojeće kapacitete hangara, servisa, dva zrakoplova, našeg zrakoplovnog sjedišta u Osijeku zaposlili i tri nova pilota te ustrojili prodajni centar u Osijeku. Tako u vremenima kada se Slavonija spominje većinom u kontekstu iseljavanja, naša tvrtka dokaz je da se u Slavoniji može uspjeti”, ističe Vlašić Kujundžija.

Air Pannonia je, pod imenom Air Tractor, osnovana 1993., a primarni biznis joj je bio vezan uz poljoprivrednu avijaciju, da bi se kasnije proširili na VIP te medicinski prijevoz zrakoplovima.

Danas više ne prevoze same bolesnike, ali stoje na usluzi pri transplantaciji organa te prijevozu medicinskih timova za razne namjene. U međuvremenu je osnovana i letačka škola Pannonia Pilot school koja djeluje u Hrvatskoj i Sloveniji, a imaju i ovlasti za servis zrakoplova CAMO organizacije za područje zemalja bivše Jugoslavije te EU i Turske. Danas imaju flotu od šest zrakoplova, a prosječno zapošljavaju 12 ljudi, iako, kažu, zbog opsega posla ta brojka može varirati.

(Poslovni dnevnik)



Vijesti iz medija | Strana tržišta