Zagrebački proizvođač softvera za postprodaju i logistiku, tvrtka Maidea, čiji je prihod lani porastao za više od trećine, rast u ovoj godini planira održati jačim nastupom na stranim sajmovima i pozicioniranjem na globalnom SMB tržištu.
Maidea je objavila da je u ponedjeljak na CeBIT-u u Njemačkoj predstavila svoje novo rješenje ServiceApp SMB, pojednostavljenu verziju softvera za upravljanje postprodajom kojim cilja manje tvrtke. Matija Matijevac, osnivač i direktor tvrtke Maidea kaže da je odlazak na najveći europski IT sajam za njih prekretnica.
"Rastemo stabilno i kontinuirano i želimo dugoročne rezultate naših ulaganja, a već smo organizirali brojne sastanke na kojima ćemo naš tim i poslovni portfelj uz korisničke reference predstaviti na najbolji mogući način", kaže Matijevac.
Dodaje da u Njemačkoj izlažu zahvaljujući potpori iz europskih fondova i projektu "Internacionalizacija poslovanja MSP-ova".
Maidea je lani, prema podacima Fine, ostvarila rast prihoda s 3,06 na 4,22 milijuna kuna, što je skok od 37 posto, te je udvostručila neto dobit na 136,1 tisuću kuna. Tvrtka je u prikupljanje inozemnih referenci krenula prije dvije godine, kada je s bivšim direktorom iz Oracela počela tražiti klijente u Švicarskoj.
Za ServiceApp, aplikaciju iz koje je nastala istoimena pojednostavljena verzija koju predstavlja na CeBIT-u, Maidea već ima reference među srednjim i velikim tvrtkama u regiji, poput MMM Agramservisa i Smart servicea. "Imamo velika očekivanja. Vjerujem da inokompanijama možemo pokazati kvalitetna, stabilna i inovativna rješenja", kaže Matijevac.
(Poslovni dnevnik)