Izvoz vina u Njemačku porastao za 13 posto

Hrvatska je na njemačko zahtjevno tržište u 2017. godini izvezla vina u vrijednosti većoj od 2 milijuna eura, te je Njemačka i dalje drugo izvozno tržište, nakon BiH, sa 16 posto u ukupnom izvozu hrvatskih vina.

Njemačka je jedno od pet najvećih izvoznih tržišta za hrvatske proizvode. Kada govorimo o vinarstvu, ona nam je drugo izvozno tržište, no s obzirom na to da su Nijemci naši turisti koji ostvaruju najveći turistički promet, još ima potencijala kako bi se izvozna brojka povećala.

Rekao je to predsjednik Hrvatske gospodarske komore (HGK) Luka Burilović na promociji hrvatskih vina pod brandom Vina Croatia – vina mosaica1, koja se održavala od 18. do 20. svibnja na Wittelsbacherplatzu u Münchenu u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Ovakvim akcijama pokušavamo domaćim vinarima pomoći da dođu do novih tržišta i novih kupaca, a promocije s HTZ-om nastavit ćemo i u drugim zemljama iz kojih dolaze turisti u Hrvatsku - dodao je Burilović. Na ovom se događaju predstavilo 12 hrvatskih tvrtki: Aura Delikatessen, Baba delicije – Kuća pršuta, Badel 1862, Dingač Skaramuča, Kutjevo, Maraska, OPG Rajka Dvanajščak, Osilovac – Feravino, PP Orahovica, PZ Masvin, PZ Vrbnik i Zigante Tartufi.

Hrvatska je na ovo zahtjevno tržište u 2017. izvezla vina u vrijednosti većoj od 2 milijuna eura, te nam je Njemačka i dalje drugo izvozno tržište, nakon BiH, sa 16 posto u ukupnom izvozu hrvatskih vina. U istom smo razdoblju iz Njemačke uvezli vina u vrijednosti od 1,96 milijuna eura te je na četvrtom mjestu uvoznih tržišta.

“Ukupno gledajući, 2017. u odnosu prema 2016. godini izvoz vina povećao se za 13 posto, dok se uvoz povećao za 2 posto. Najviše vina u Njemačku izvozimo u bocama po prosječnoj cijeni od 2,64 eura/l, što je 93 % količinski odnosno 95 % vrijednosnog izvoza vina prema Njemačkoj. Iz Njemačke uvozimo uglavnom pjenušava vina i vina u bocama.

(Glas Slavonije)
 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz