Prema podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj je od siječnja do kraja travnja ostvareno 1,9 milijuna turističkih dolazaka, što je 10 posto više nego u istom razdoblju lani te 5,1 milijuna noćenja, što je rast od 9 posto.
Prema podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj je od siječnja do kraja travnja ostvareno 1,9 milijuna turističkih dolazaka, što je 10 posto više nego u istom razdoblju lani te 5,1 milijuna noćenja, što je rast od 9 posto, izvijestili su u srijedu iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Samo tijekom produženog prvosvibanjskog vikenda, od 27. travnja do 1. svibnja, registrirano je 369.000 dolazaka turista i 1,1 milijun njihovih noćenja, što je 33 posto rasta u dolascima i 27 posto u noćenjima, u odnosu na lanjski Prvi svibanj.
Sustav eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), pokazao je da su u prva četiri mjeseca ove godine strani turisti ostvarili 1,4 milijuna dolazaka, rast od 11 posto, i 4 milijuna noćenja, povećanje od 9 posto, a poraste bilježe i domaći turisti u dolascima za 9 posto te u noćenjima za 6 posto.
U tom je razdoblju najviše noćenja ostvareno u Istri (1,4 milijuna), Kvarneru (791.000) te u Splitsko-dalmatinskoj županiji (664.000). Istovremeno je najviše noćenja ostvareno s tržišta Slovenije, njih 565.000, Njemačke (559.000) i Austrije (435.000), dok je gledajući po segmentu smještaja najviše noćenja ostvareno u hotelima (tri milijuna).
Samo u mjesecu travnju Hrvatsku je posjetilo 987.000 turista, koji su ostvarili 2,8 milijuna noćenja, što u usporedbi s travnjem 2017. godine predstavlja rast od 3 posto u dolascima, dok su noćenja na razini lanjskog rezultata. I u travnju je najviše noćenja ostvareno u Istri (821.000).
A tijekom produženog prvosvibanjskog vikenda najviše noćenja ostvareno je s tržišta Slovenije (339.000), Poljske (116.000) i Austrije (87.000 noćenja). Po destinacijama, najviše ih je registrirano u Dubrovniku (65.000 noćenja), Poreču (59.000) i Rovinju (56.000).
"Osim naših tradicionalnih tržišta u Europi, sistemski i planski radimo i na što boljem pozicioniranju Hrvatske na dalekim tržištima poput Kine, Koreje i Japana, s kojih se ostvaruje i preko 300 milijuna dolazaka turista u svijetu godišnje. Daleka tržišta velika su prilika za Hrvatsku ne samo zato što je riječ o gostima koji nas posjećuju tijekom čitave godine, već je i riječ o gostima s iznadprosječnom potrošnjom“, zaključio je ministar Cappelli.
Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić ističe kako se, nakon rezultata u prva četiri mjeseca, Hrvatska glavnom dijelu turističke godine približava u pozitivnom ozračju.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Statistički podaci |
Hrvatski izvoz