Stiven Toš tri godine vodi tvrtku Bomark Pak iz Ludbrega, jednu od najmodernijih tvornica stretch folije u Europi. Krajnji je cilj da Bomark Pak postane jedan od najvećih proizvođača folije u Europi.
Stiven Toš tri godine vodi tvrtku Bomark Pak iz Ludbrega, jednu od najmodernijih tvornica stretch folije u Europi. U svojoj je regiji među najuspješnijima u EU projektima.
Toš je dobitnik titule najboljega mladog menadžera u Hrvatskoj u 2017. u izboru Udruženja menadžera i poduzetnika Croma. Tvrtku sa 128 radnika vodi tri godine, naslijedio je direktora Bomark grupe Predraga Kozulića, u grupaciji radi pet godina i titula najboljeg mladog menadžera mu je sad i dodatna obveza.
Dodaje stoga da je potrebno prilagođavati se, uvažavati i slušati te imati vrlo visok prag tolerancije, jer rad u takvoj tvrtki i odnosi s ljudima donose i stres. Stiven Toš ističe da je uspješna tvrtka uspješna onoliko koliko su uspješni njeni radnici i menadžment te koliko se uspješno svi nose sa problemima.
Ono je više nego uspješan primjer učinkovitosti korištenja europskih projekata i primjeni novca iz EU fondova u razvoju poslovanja. Dosad je Bomark Pak uspješno proveo tri EU projekta, sad provodi i četvrti u programu Kompetentnost i razvoj MSP-a, vrijedan 92.161.685,05 kuna.
Krajnji je cilj da Bomark Pak postane jedan od najvećih proizvođača folije u Europi. Na tom putu Ludbrežani već jesu, 2017. ostvarili su prihode od 276.975.175, uz bruto dobit od 6.207.152 kuna. "Tvrtka Bomark Pak ostvaruje gotovo 70% prihoda iz izvoza, no već iduće godine očekujemo da će izvoz sudjelovati u prihodima s više od 90%", nada se Toš.
Njegova se tvrtka našla u niši proizvodnje tankih plastičnih, čvrstih i vrlo rastezljivih, stretch folija.
U asortimanu imaju više od 200 proizvoda, svaki prilagodljiv potrebama kupaca. "Proizvodnja strech folija imala je svoj put na kojemu smo naišli na prepreke, no nismo dopustili da nas to obeshrabri. Držali smo se zacrtanog cilja, a to je da postanemo najmoderniji proizvođač u Europi", odlučno će Stiven Toš, otkrivajući da ne mora svaka tvrtka biti originalna, ali da je bitno ustrajati na projektima i brzo se prilagođavati tržištu. Ističe i da je njegovoj tvrtki lakše poslovati s inozemstvom, ponajviše zato jer je naplata potraživanja dobra, rokovi ne prelaze 30-ak dana.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz