ATM u Dubaiju: Rast turističkog zanimanja za Hrvatsku

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavlja ovaj tjedan nacionalnu turističku ponudu na jubilarnom, 25. sajmu ATM u Dubaiju u Ujedinjenim Arapskim Emiratima (UAE), odakle najviše zahvaljujući izravnim letovima prema Zagrebu i Dubrovniku dolazi sve više turista, a jača i suradnja s turističkim partnerima.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavlja ovaj tjedan nacionalnu turističku ponudu na jubilarnom, 25. sajmu ATM u Dubaiju u Ujedinjenim Arapskim Emiratima (UAE), odakle najviše zahvaljujući izravnim letovima prema Zagrebu i Dubrovniku dolazi sve više turista, a jača i suradnja s turističkim partnerima, izvijestili su u utorak iz Glavnog ureda HTZ-a.

Sajam ATM (Arabian Travel Market) održava se od 22. do 25. travnja u Dubaiju i jedan je od najvažnijih za arapska tržišta - na njemu se očekuje oko 40.000 turističkih djelatnika i dužnosnika iz cijelog svijeta, a procjenjuje se da se tijekom sajma ugovore poslovi vrijedni oko 2,5 milijarde američkih dolara.

Sajam ATM obišli su i ministar turizma Gari Cappelli te direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji su se tom prilikom susreli s tamošnjim državnim dužnosnicima te brojnim partnerima na tržištu UAE, predstavnicima svjetskih aviokompanija i touroperatora poput Emiratesa, FlyDubaia, Thomas Cooka Indija i drugima, ističu iz Glavnog ureda HTZ-a.

Ministar Cappelli u razgovoru s ministricom za međunarodnu suradnju i izvršnom direktoricom EXPO 2020. Dubai Reem Al Hashimy istaknuo je da će Hrvatska, prvi put nakon 2010., ponovo sudjelovati na EXPO-u 2020. te da je to velika priliku za Hrvatsku, što je prepoznala i hrvatska Vlada.

Ministrica Al Hashimy kazala je da postoji interes za zajedničke projekte i uspostavljanje jače gospodarske suradnje između dvije zemlje, pogotovo u građevini, te da i hrvatske tvrtke sudjeluju u izgradnji paviljona za EXPO Dubai 2020., prenosi se u priopćenju.

Direktor HTZ-a nastup na sajmu ATM i promociju na tržištu UAE te suradnju s ključnim partnerima ocijenio je strateški važnim za hrvatski turizam.

Cappelli i Staničić u Dubaiju su se sastali i s izvršnim direktorom Uprave za turistički i trgovinski marketing u Dubaiju Helal Al Marriem, koji je hvalio hrvatski pristup razvoju turizma te istaknuo da im je Hrvatska poslužila kao model za izradu strategije za osvajanje turističkih tržišta Južne Koreje i Japana.

Na sastanku s predstavnikom investitora u kompleks Four Season na Hvaru Dennisom Wijsmullerom, Cappelli je naglasio da će taj projekt doprinijeti još većoj konkurentnosti hrvatskog turizma, ali i privući druge investitore. Radi se o ekološki održivom projektu, kojem će Ministarstva turizma dati maksimalnu podršku, navodi se u priopćenju.

Staničić se susreo i s Waleedom I. Sobeaeiom, predsjednikom putničke i turističke komore Saudijske Arabije i generalnim managerom međunarodne putničke grupacije iz Riyadha, koji u svibnju sa svojim timom dolazi u Hrvatsku kako bi se upoznali s hrvatskom turističkom ponudom.

Po podacima Glavnog ureda HTZ-a, prošle je godine Hrvatsku posjetilo nešto više od osam tisuća turista iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, koji su ostvarili više od 23 tisuće noćenja, što u porasti za 78 odnosno 72 posto u odnosu na 2016. godinu, a pozitivni trendovi nastavili su se i u prvim mjesecima ove godine.

(Hina)

 



Vijesti iz medija | Sajmovi