Od 16 zemalja koje predstavlja DHL za jugoistočnu Europu i CIS zemlje, Hrvatska je najbrže rastuće tržište po broju B2B pošiljaka. Hrvatska ima najsnažniji rast broja inozemnih pošiljaka zbog eksplozije online trgovine.
U uvodnom govoru današnjeg Liderovog Kluba izvoznika, Adrian Marley, regionalni direktor logističke tvrtke DHL-a za jugoistočnu Europu i CIS zemlje, izjavio je da je od 16 zemalja koje predstavlja, Hrvatska najbrže rastuće tržište po broju B2B pošiljaka.
Hrvatska ima najsnažniji rast broja inozemnih pošiljaka zbog eksplozije online trgovine. U logistici sam 43 godine i moram reći da je ovo vrlo uzbudljivo razdoblje za sektor. U Velikoj Britaniji, jednom od najvećih naših tržišta, pet od top deset klijenata prije pet godina nije ni postojalo, istaknuo je Marley.
Srebrenka Saks, direktorica DHL International – Expressa u Hrvatskoj, istaknula je da, ono što mijenja globalnu trgovinu je e-trgovina.
Nekada je DHL-ovo poslovanje bilo isključivo vezano na B2B segment, dok danas udio B2C pošiljaka u prihodima tvrtke iznosi više od 30 posto, s 25 postotnim rastom godišnje.
Online trgovina je budućnost i za B2B segment i što se prije tome prilagodimo, to prije postići dobre rezultate, istaknula je Saks.
DHL isporučuje preko 1,3 milijuna pošiljaka dnevno u 220 zemalja diljem svijeta, a godišnje čak 333 milijuna pošiljaka. DHL isporučuje pošiljke sa 260 vlastitih i 300 komercijalnih zrakoplova sa 500 svjetskih aerodroma. U Hrvatskoj ima preko 2.000 klijenata.
(Lider)
Pisane vijesti