Hrvatska turistička zajednica na sajmu MAP u Parizu

Hrvatska turistička ponuda i ove se godine predstavila na najvećem turističkom sajmu za široku publiku u Francuskoj "Salon mondial du tourisme", koji je održan od 15. do 18. ožujka u Parizu.

Hrvatska turistička ponuda i ove se godine predstavila na najvećem turističkom sajmu za široku publiku u Francuskoj „Salon mondial du tourisme“, koji je održan od 15. do 18. ožujka u Parizu. Sajam svake godine posjeti više od 100.000 posjetitelja, a turističke novitete predstavlja 500-ak turističkih destinacija Europe i svijeta.

Na sajmu, osim Hrvatske turističke zajednice kao glavnog izlagača, svoju ponudu predstavile su i turističke zajednice Grada Zagreba, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije. Hrvatski je štand prvog dana sajma posjetio i hrvatski veleposlanik u Francuskoj Nj.E. Filip Vučak sa suradnicima.

„Francuska za Hrvatsku predstavlja vrlo potentno tržište s kojeg posljednjih godina ostvarujemo odlične rezultate turističkog prometa. Zajedno s ključnim partnerima puno radimo na povećanju aviolinija koje predstavljaju jedan od ključnih preduvjeta daljnjeg rasta i zadržavanja pozitivnih trendova. Izuzetno nas vesele podaci Udruženja francuskih turoperatora (SETO) prema kojima je potražnja za paket aranžmanima za Hrvatsku u stalnom porastu, dok je prodaja i rezervacija ljetnih paket aranžmana za Hrvatsku u porastu od čak 45 posto“, izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Međunarodni turistički sajam u Parizu posljednjih je godina udružen sa sajmom „Destination Nature“ koji je posvećen aktivnom turizmu. Tako posjetitelji za cijenu jedne ulaznice imaju priliku posjetiti dva sajma zbog čega je interes za navedene sajmove u stalnom porastu, što je vidljivo i po iznimno velikoj posjećenosti hrvatskog štanda tijekom prvog dana sajma.

Da su dolasci s francuskog emitivnog tržišta u stalnom porastu potvrđuje i Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.

„U 2017. godini u Hrvatskoj je ostvareno više od 540.000 dolazaka francuskih turista što predstavlja porast od 9 posto te rekordnih 2,1 milijun noćenja što predstavlja porast od 5 posto u odnosu na 2016. godinu. Posebno vesele i ostvarena povećanja u razdobljima pred i posezone u regijama u kojima dosad Francuzi nisu bili prisutni u velikom broju čime su zasigurno pridonijele i brojne promotivne aktivnosti u regijama iz kojih se uvode izravne zračne linije za Hrvatsku“, istaknula je Mihalić Đurica.

Hrvatska turistička promocija na francuskom tržištu nastavlja se i nastupom na sajmu aktivnog turizma u Lyonu, a nakon čega slijedi i predstavljanje hrvatske turističke i maritimne baštine na manifestaciji „Escale à Sète“, koja se održava na jugu Francuske u gradu Sète. Hrvatska će, uz Italiju, biti jedna od počasnih zemalja ovogodišnjeg izdanja manifestacije koja godišnje privlači oko 300.000 posjetitelja, koji imaju priliku razgledavati više od 130 brodova.

Tako je u sklopu hrvatskog predstavljanja organiziran dolazak nekoliko hrvatskih tradicionalnih brodova, kao što su Kvarnerski guc, Lošinjska regatna pasara, Condura Croatica, Komiška sandula, Neretvanska lađa i trupica.

(Večernji list)
 


Vijesti iz medija | Sajmovi | Strana tržišta i prilike