Bellabeat, drugi najuspješniji hrvatski startup po visini prikupljenih investicija pred proljeće se bacio u ofenzivu.
Nakon high-tech proizvoda za trudnice, fitness trekera i primjene umjetne inteligencije u očuvanju zdravlja, ovaj startup nastao u Zagrebu, sada se širi i na tržište joge i meditacije.
Tvrtka traži 20 novih zaposlenika, čime će narasti na njih 70.
Sandro Mur, suosnivač i direktor Bellabeata izjavio je da su imali prevelik R&D odjel u odnosu na distribuciju te sada to preokreću.
"Bellabeat širi tim u područjima distribucije i lanca dostave. San Francisco je Bellabeatu oduvijek bio problematičan zbog prevelike vremenske razlike, i premalo strateških partnera u 'consumer spaceu'. New York pak istražujemo više od godinu dana i sada je pravo vrijeme za takav potez", kaže Mur.
Dodaje da je Bellabeat uz novi ured u New Yorku preselio i svoje središte u Zagrebu u novi prostor.
Osim reorganizacije poslovanja, startup je reorganizirao i ponudu. Uz naglasak na pametnom nakitu Leafu, pametnoj boci za vodu te softveru za umjetnu inteligenciju Airiju, predstavio je novi adut: mirisni osvježivač prostora Mist.
Mur navodi da su unutar wellnessa fokus s fitnessa, gdje imaju konkurenciju poput Garmina, prebacili na yogu i meditaciju, koji u posljednje vrijeme snažno rastu. Pojašnjava da žele tehnologiju pomiješanu s dobrim dizajnom uvesti u wellness.
Mist je pak, navodi, za Bellabeat i dodatan izazov, jer predstavlja način kroz koji testiraju pretplatničke modele na hardverskim proizvodima.
"Kad govorimo konkretno o Mistu treba znati da će tržište aroma difuzera narasti na 3 milijarde dolara u narednih pet godina, a takvi su proizvodi već sada među pet najprodavanijih Amazonovih za 2018. godinu", kaže Mur.
(Poslovni dnevnik)