Brend Juicy osvaja Bliski istok, lanjski izvoz veći devet puta

Osnaživanje pozicije brenda Juicy na tržištu MENA regije Stanić Beveragesu nakon drugog nastupa na Gulfood festivalu u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, koji je jedan od najvećih i najutjecajnijih prehrambenih sajmova u svijetu, donijelo je dalje širenje na arapskom tržištu - na Bahrein, Jemen i Egipat.

Brend Juicy, kojega je obiteljska tvrtka braće Stanić prije četiri godine kupila od Ivice Todorića za 45 mil. eura, prisutan je u UAE od 2015., a dvije godine nakon ulaska na to tržište prodaja je skočila 3,5 puta. Ukupan izvoz Stanić Beveragesa u zemlje MENA regije, konkretno u UAE, Saudijsku Arabiju, Oman i Katar lani je porastao 9 puta u odnosu na godinu ranije. Sokovi Juicy u ponudi su najpoznatijih restorana i klubova u Dubaiju.

Zahvaljujući širokoj distribuciji brenda, Juicy brusnica je jedan od najprodavanijih sokova u HoReCa kanalu UAE, ističu u Staniću. Početkom ožujka Juicy će biti dostupan i u vodećem maloprodajnom lancu Carefoure u Dubaiju, dok je na policama drugog najvećeg tamošnjeg trgovca - Union Koopa prisutan već nekoliko godina.

"Izvoz je vrlo važna stavka u prodajnoj strategiji. Dvije godine intenzivno radimo na osnaživanju pozicije branda Juicy u MENA regiji te s ponosom mogu reći kako smo zaslužni i za općenito jačanje imidža hrvatskih tvrtki. Kako bi određeni proizvod na novom tržištu postao brand, vrlo je važno brendirati i zemlju iz koje on dolazi, stoga je podrška državnih institucija i gospodarskih udruženja vrlo važna za uspješan plasman na Bliskom istoku", kazao je Svjetlan Stanić, direktor i vlasnik kompanije. 

(Poslovni dnevnik)



Vijesti iz medija | Uspjesi izvoznika | Hrvatski izvoz