"Posjetitelji su prepoznali kvalitetu, kreativnost i originalnost hrvatskih tvrtki, a veliki broj upita dokaz je da one mogu konkurirati na europskom tržištu. Tvrtke izlagači svojom kvalitetom i brzim odgovorima na potrebe tržišta pronalaze poslovne partnere iz Francuske i cijele Europe," rekla je Branka Prišlić iz Sektora za industriju i IT HGK, povodom nastupa hrvatskih tvrtki na sajmu CTCO, jednom od najvećih manifestacija posvećenih promotivnim materijalima, koji se od 06. do 08. veljače 2018. godine održavao u Lyonu.
Na štandu su u organizaciji HGK svoje proizvode predstavile tri hrvatske tvrtke: Jacquard d. o. o., KAP-KO d. o. o. i IKOM Kovnica d. o. o.
"Na sajmu nastupamo po drugi put potaknuti dosadašnjom uspješnom prezentacijom različitim tržištima Europske unije. Izlaganje uvelike olakšava sklapanje poslovnih kontakata, stoga nam je drago da imamo priliku iznova predstaviti naše proizvode," rekao je direktor prodaje tvrtke Jacquard d. o. o. Zagreb Robert Mokrović.
"Ovakav oblik prezentacije, kao i nalaženje potencijalnih partnera na tržištu EU, sastavni je dio naše dugoročne strategije rada i razvoja tvrtke. Već smo u prva dana sajma bili iznimno zadovoljni količinom kontakata s potencijalnim kupcima i partnerima. Vjerujemo da će konačni rezultati biti uskoro vidljivi," rekla je direktorica i suvlasnica tvrtke KAP-KO d. o. o. Zagreb Ivana Kovač.
"Drugu godinu za redom prisutni smo na sajmu CTCO u Lyonu te se nadamo još većem broju poslovnih kontakata. Sajam je vrlo dobro organiziran te imamo dosta upita vezanih uz proizvodnju, a nadamo se uskoro i realizaciji nekih od konkretnijih upita koje smo primili. Kako bismo željeli biti prisutni na francuskom te ujedno i na cijelom tržištu EU, prisustvovanje na ovakvom sajmu vrlo nam je bitno," rekla je direktorica i suvlasnica tvrtke IKOM Kovnica d. o. o. Ivana Kovač.
(HGK)