Podravka sa svojim jakim brandovima pozvana na tržište Izraela

Visoko izaslanstvo Izraelsko-hrvatske međuparlamentarne skupine prijateljstva na čelu s Esawijem Frejom, potpredsjednikom Knesseta te Nj.E. Zinom Kalay Kleitman, veleposlanicom države Izrael u Republici Hrvatskoj posjetilo je Podravku.

Središnja tema poslovnih razgovora predstavnika Podravke i izraelskog izaslanstva bila je jačanje gospodarske suradnje te potencijali za snažniju prisutnost Podravke na tržištu Izraela.

Gostima iz Izraela pridružili su se i Milijan Brkić, potpredsjednik Hrvatskog sabora, Marija Vučković, državna tajnica Ministarstva poljoprivrede RH, Damir Felak, zastupnik u Hrvatskom saboru, Vlasta Mijić, predstojnica ureda potpredsjednika Hrvatskog sabora te Stjepan Vukas, tajnik Međuparlamentarne skupine prijateljstva Izrael – Hrvatska.

U službenom dijelu posjeta, Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke sa svojim suradnicima predstavio je Podravkino poslovanje s fokusom na internacionalna tržišta te asortiman prehrambenih i farmaceutskih proizvoda koje je Podravka spremna ponuditi potrošačima na izraelskom tržištu.

Prilikom posjeta gosti iz Izraela posjetili su i Tvornicu juha i Vegete gdje su se upoznali s proizvodnim procesom najpoznatijih Podravkinih marki proizvoda.

Predstavnici Podravke i izraelskog izaslanstva složili su se kako postoji puno prostora za jačanje i razvoj suradnje, partnerstva Podravke s proizvođačima u Izraelu te snažniji iskorak Podravke s njezinim asortimanom na tržište Izraela.

Podravka je danas sa svojim proizvodima prisutna na više od 60 inozemnih tržišta, što potvrđuje da svojim asortimanom može odgovoriti prehrambenim navikama i specifičnostima svakog pojedinog tržišta.

Također, glavnina Podravkinog asortimana proizvodi se u skladu s Košer certifikatom, što predstavlja dodatnu vrijednost i kvalitetu.

Gosti iz Izraela najavili su i novi posjet Hrvatskoj i Podravki, a s ciljem snažnijeg povezivanja, razmjene iskustava i jačanja gospodarske suradnje.

(Poslovni dnevnik)



Vijesti iz medija | Događanja | Strana tržišta i prilike