Hrvatski proizvođači na sajmu Grüne Woche 2018 u Berlinu

Na 82. berlinskom sajmu Međunarodni zeleni tjedan-Grüne Woche 2018., u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK), predstavlja se deset hrvatskih izlagača, Belje, Badel 1862, Cremalat čokolade i praline, Aronia live, OPG Riba Dražin, Kapronca, obrt Đanić, OPG Kalić, Nashe kozmetika i turistička zajednica Osječko-baranjske županije.

Na 82. berlinskom sajmu Međunarodni zeleni tjedan-Grüne Woche 2018., koji je otvoren u petak, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) predstavlja se deset hrvatskih izlagača, objavili su iz HGK.

Komora četrnaestu godinu za redom organizira zajednički nastup na tom sajmu pa se tako ove godine na štandu površine 80 četvornih metara predstavljaju Belje, Badel 1862, Cremalat čokolade i praline, Aronia live, OPG Riba Dražin, Kapronca, obrt Đanić, OPG Kalić, Nashe kozmetika i turistička zajednica Osječko-baranjske županije.

"Ovaj sajam je neizostavan događaj za prehrambeni sektor s obzirom da se očekuje gotovo pola milijuna posjetitelja, a izlagači samo za vrijeme sajma ostvare promet od gotovo 50 milijuna eura izravnom prodajom posjetiteljima", istaknuo je potpredsjednik HGK za poljoprivredu, šumarstvo i ribarstvo Ivan Škorić.

Sajam je iznimna prilika domaćim proizvođačima da prezentiraju svoju kvalitetu globalnim kupcima i zakorače na nova izvozna tržišta, ističe u priopćenju Škorić.

Podsjeća da je Njemačka jedan od najznačajnijih hrvatskih vanjskotrgovinskih partnera u ovom sektoru - u prvih devet mjeseci prošle godine Hrvatska je u Njemačku izvezla poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda u vrijednosti 116 milijuna eura, dok je u 2016. na razini cijele godine vrijednost izvoza iznosila 128 milijuna.

HGK u priopćenju navodi kako je važnost Međunarodnog zelenog tjedna prepoznalo i Ministarstvo poljoprivrede na čelu s ministrom Tomislavom Tolušićem, koji će sudjelovati u radu Globalnog foruma za hranu i poljoprivredu (GFFA) koji se održava u sklopu sajma.

"Hrvatska ima kvalitetne proizvode, nažalost, puno se toga i uvozi u Hrvatsku jer za neke stvari nismo još samodostatni, što je posljedica posljednjih skoro 20 godina stanja u gospodarstvu. Ali, unatoč tomu, naši proizvodi su prepoznati na tržištu Europske unije, pogotovo ovdje u Njemačkoj. Dakle, za kvalitetne proizvode koji mogu postići dobru cijenu ima prostora bilo gdje, treba probati, upornost se isplati", izjava je Tolušića koja se prenosi u priopćenju Komore.

Ministar je, kako se nadalje navodi, pozvao proizvođače da se jave na natječaj EU za promociju poljoprivredih proizvoda koji je EU raspisala ovih dana.

Na sajmu Grüne Woche, koji traje do 28. siječnja, predstavlja se gotovo 1.700 izlagača iz 68 zemalja, a očekuje se i više od 400.000 posjetitelja.

(Hina)



Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz