Trajni mesni proizvodi osječke Žito grupe od sada su dostupni u 290 trgovina jednog od najvećih trgovačkih lanaca u Austriji - Penny Markt Österreicha.
Kako navode iz Žita, osim austrijskog tržišta trajni mesni proizvodi brenda Dobro - pršut, buđola, pečenica i slavonska salama, osvajaju i tržište Češke.
Iz Žita nisu htjeli navesti o kojim se količinama radi, istaknuvši da je riječ o poslovnoj tajni i da rade izravno s trgovačkim lancem.
“Budući da smo na samom početku suradnje, ne očekujemo za sada veliku zaradu, no valja znati da se radi o tržištu koje ima velik potencijal za distribuciju naših proizvoda”, naveli su iz Žita, dodavši da je u planu povećanje udjela prodaje trajnih mesnih proizvoda na europskom tržištu, ali i povećanje proizvodnje.
Navode i kako su u pregovorima za plasman trajnih mesnih proizvoda Dobro za tržište Mađarske, Slovenije, Italije, Poljske, Njemačke, Švicarske i Skandinavije.
(Glas Slavonije)