Riječ je o specijalnoj ediciji kakve Michelin zna izdavati kada želi istaknuti posebnosti određenog lokaliteta.
Vodič Michelin - Istra Croatia tiskan je u petnaest tisuća primjeraka, na engleskom i njemačkom jeziku i bit će distribuiran na najfrekventnijim mjestima u Istri te u uvrštenim restoranima.
"Priznanje je to istarskim ugostiteljima, ali i obveza. Do sada smo bili prisutni u gotovo svim najpriznatijim gastronomskim europskim vodičima, ali ovaj današnji je najviše priznanje svima koji dugi niz godina, zajedničkim snagama, nastoje doprinijeti promidžbi naše regije", kazao je Ivošević.
Izvijestio je kako je u pripremi još jedan Michelinov vodič koji će izaći na proljeće sljedeće godine, a zapravo je riječ o tiskanom izdanju, u kojemu će se uz restorane naći vinski itinereri, ceste maslinovog ulja i ponuda smještajnih kapaciteta.
Michelinov vodič utemeljen je 1900. godine kada je tiskan zbog promoviranja vlastitog proizvoda, automobilskih guma, da bi 1926. stručnjaci po izboru Michelina počeli s ocjenjivanjem kvalitete usluge i kuhinje u europskim restoranima dijeleći im zvjezdice od kojih jedna označava vrlo dobar restoran, dvije restoran s izvrsnom kuhinjom, a tri zvjezdice su potvrda iznimne kuhinje.
(Hina)