U Pekingu je 5. ožujka 2015. godine otvoreno te je počelo službeno djelovati predstavništvo „Podravke d.d.“, koje bi, uz pokušaj plasmana Podravkine proizvodne palete na kinesko tržište, trebalo prerasti u svojevrstan hub i za ostale zainteresirane tvrtke iz hrvatskog prehrambenog sektora. Uostalom i strategija nastupa hrvatskih izvoznika na ovako zahtjevnom i velikom tržištu može biti jedino klasterska pa treba očekivati kako će i druge hrvatske kompanije pronaći interes u takvom pristupu.
U Pekingu je 5. ožujka 2015. godine otvoreno te je počelo službeno djelovati predstavništvo „Podravke d.d.“, koje bi, uz pokušaj plasmana Podravkine proizvodne palete na kinesko tržište, trebalo prerasti u svojevrstan hub i za ostale zainteresirane tvrtke iz hrvatskog prehrambenog sektora. Uostalom i strategija nastupa hrvatskih izvoznika na ovako zahtjevnom i velikom tržištu može biti jedino klasterska pa treba očekivati kako će i druge hrvatske kompanije pronaći interes u takvom pristupu.
Predstavništvo je otvorila zamjenica predsjednika Uprave Podravke Olivija Jakupec koja je održala inicijalne sastanke s predstavnicima triju velikih proizvođača i distributera hrane u Kini. S kompanijom Cofco – najvećim trgovcem hrane u Kini – iskazan je interes za uvoz mineralnih voda i voćnih sokova. S velikim pekinškim distributerom i najvećim proizvođačem brašna i ulja kompanijom Bejing Grain Company (čiji je promet prošle godine iznosio oko 3 milijarde USD) iskazan je interes za Dolcelu i dječju hranu. Tijekom boravka u Shanghaiju i razgovorima s kompanijom Tangjiu (oko 12 milijardi USD prometa prošle godine) razgovarano je o plasmanu cjelokupne palete u trgovinske lance koje opskrbljuje ovaj proizvođač (brašno, šećer, alkohol, mliječni proizvodi) i distributer.
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz