U srpnju i kolovozu 2017. godine Cromaris je zabilježio daljnji rast svih ključnih pokazatelja poslovanja.
Tijekom dva ljetna mjeseca prodano je ukupno 1.685 tona vrhunske bijele ribe, što je rast od 14 posto u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem, pri čemu je samo u kolovozu ove godine Cromaris na tržište plasirao rekordne 844 tone.
Ukupno je u prvih osam mjeseci ove godine prodano više od pet tisuća tona ribe, što predstavlja rast od pet posto. Uz zadržane cijene na istoj razini, rast količina prati i jednak rast prihoda.
U Italiji je pak, kao najvećem i najznačajnijem tržištu, u srpnju i kolovozu ostvaren rast od čak 49 posto, odnosno u prvih osam mjeseci prosječno rast od 21 posto u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem.
Uz talijansko, Cromaris izvozi i na tržišta Slovenije, Poljske, Austrije, Njemačke, Francuske, Švicarske i još desetak zemalja.
„Fokus daljnjeg rasta Cromarisa je i nadalje na izvoznim tržištima koja u prvih osam mjeseci 2017. čine 77 posto ostvarene količinske prodaje, odnosno 79 posto ukupnih prihoda. U skladu s našim planovima i dosadašnjim trendovima i u drugom dijelu godine očekujemo daljnji količinski rast prodaje i prihoda te veću profitabilnost.“, rekao je direktor Cromarisa, Goran Markulin.
Podsjetimo, Cromaris je osnovan 2009. godine sa sjedištem u Zadru. Proizvodni portfelj čine svježa riba - prvenstveno orada i brancin, ali uz rastući segment kornatske hame.
Potrošačima se nude prerađevine, očišćena riba i fileti te delikatesni program - marinirana i dimljena riba.
Trenutno je među osam najvećih proizvođača orade i brancina u Europi.
Cromarisova konkurentska prednost, uz vrhunsku kvalitetu proizvoda osiguranu prirodnom metodom uzgoja u strogo kontroliranim uvjetima svih faza proizvodnje, vrhunska je svježina proizvoda.
Naime, zbog blizine navedenih tržišta i organizacije logističkog sustava, proizvodi Cromarisa unutar 24 sata stižu na talijansko, slovensko i hrvatsko, odnosno, 48 sati od izlova na ostala ključna tržišta.
Cromaris je danas na tržištu prepoznat kao lider u kvaliteti kojoj, uz povjerenje potrošača, ponajviše svjedoče i brojni certifikati, ali i svakodnevne provjere kroz sustav strogih kontrola procesa i proizvoda.
(Poslovni dnevnik)