Najuspješniji hrvatski agro-tehnološki startup Agrivi proširio se na tržišta Litve i Letonije. Hrvatski startup početkom srpnja proširio se na Poljsku, sedmog po veličini proizvođača poljoprivrednih proizvoda u Europskoj Uniji.
Najuspješniji hrvatski agro-tehnološki startup Agrivi proširio se na tržišta Litve i Letonije. Agrivi je ugovorio suradnju s brzorastućom litvanskom prehrambenom kompanijom Agrosferom. Tvrtka je osnovana 2009. godine, a prema ljestvici INC5000 Europe, najbržerastućih biznisa u Europi, u 2015. godini iskočila je kao peta najbržerastuća tvrtka na Starom kontinentu. Imala je rast 4.518 posto u tri godine, a 2013. generirala je prihod od 12,8 milijuna eura.
Agrivi je objavio da je vrlo zadovoljan novim partnerom koji će biti distributer njihovog softvera za upravljanje farmama. “Od sada se farmeri u Litvi i Letoniji mogu pouzdati u našeg snažnog partnera Agrosferu UAB, baltičku kompaniju koja je međunarodno nagrađivana za svoj brzi rast, transparentnost i dobru poslovnu praksu u okviru industrije proizvodnje hrane”, kažu u Agriviju.
Hrvatski startup početkom srpnja proširio se na Poljsku, sedmog po veličini proizvođača poljoprivrednih proizvoda u Europskoj Uniji. Prema podacima Eurostata, Poljska godišnje proizvede 5 posto Unijine poljoprivredne proizvodnje. U Poljskoj je Agrivi ugovorio suradnju s Osadkowski Groupom.
Agrivi je trenutačno prisutan na tržištima svih država Jadranske regije, uključujući BiH i Srbiju. Najvažnija tržišta su mu hrvatsko i indijsko, a globalno je prisutan na čak 150 tržišta.
Ovaj hrvatski startup planira sklapati partnerstva i otvarati urede i na drugim većim tržištima. Iako nije navodio koja bi to tržišta mogla biti, u Europi je najveći proizvođač hrane Francuska, zatim Njemačka pa Italija, Španjolska, Velika Britanija i Nizozemska. Izvan Europe posebno se snažno razvija poljoprivreda u Brazilu, SAD-u, Indoneziji, Indiji i Južnoj Africi.
Prije godinu dana Agrivi je primio investiciju od milijun eura od prvog regionalnog venture capital fonda SC Venturesa. Suosnivač fonda je Republika Hrvatska, a ulaganje u Agrivi bilo je prvo koje je SC Ventures napravio na hrvatskom tržištu. Investicija je startupu omogućila da s osam naraste na 33 zaposlenika. Tvrtka je u Hrvatskoj udvostručila prihod u prošloj godini na 1,3 milijuna kuna. Globalno je i veći, jer se ne konsolidira lokalno.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz