Koprivnička tvrtka danas u ponudi ima 80 svojih artikala koje dostavlja na više od 1.000 prodajnih mjesta u Hrvatskoj i Sloveniji. Planovi tvrtke se mogu sažeti u tri smjera - ojačati poziciju brenda i postojećih proizvoda na hrvatskom tržištu, pronaći pouzdane partnere za izvoz te i dalje razvijati nove proizvode.
Sana delikatese iz Koprivnice tvrtka je koja se bavi upravljanjem brendom Sana, prodajom i svim aktivnostima koji su potrebne da novi proizvod zaživi i održi se na tržištu.
Direktorica Silvija Repić kaže da su u posao krenuli entuzijastički jer su i sami obožavatelji zdrave hrane. Budući da nisu imali kapitala za razvoj proizvodnje, a i količine su skromne u usporedbi s većim svjetskim kompanijama, proizvodnju im rade partneri prema zajednički usuglašenim recepturama.
Ipak, za hummus s bučinim sjemenkama su sami razvili recepturu i ponosni su na to jer spaja tradicionalni okus bučine sjemenke poznat u sjeverozapadnoj Hrvatskoj i internacionalnu kuhinju. Najprodavaniji artikl i dalje je hummus. Silvija Repić je naglasila kako su u rujnu 2014. krenuli na tržište s 3 zaposlena i 8 proizvoda, a sad ima 8 zaposlenih i 80 artikala te oko 1.000 dostavnih mjesta u retail i HoReCa Kanalu.
Sana namazi i prilozi hummus i povrtni mix mogu se pronaći na većim prodajnim mjestima u Hrvatskoj i u Mercatoru u Sloveniji, a čips i štapići od jabuke s čokoladom prisutni su na njih dvjestotinjak. Asortiman za HoReCa poput premium začina i falafela može se nabaviti izravno od prodajnih predstavnika Sane.
Što se tiče HoReCa kanala, Repić napominje kako uživaju raditi sa chefovima kuhinja. Planovi tvrtke se mogu sažeti u tri smjera - ojačati poziciju brenda i postojećih proizvoda na hrvatskom tržištu, pronaći pouzdane partnere za izvoz te i dalje razvijati nove proizvode. Cilj je da brend postane sinonim za kvalitetu, inovativne proizvode, uživanje u ukusnoj i zdravoj hrani te vrhunsku uslugu, zaključuje Repić.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz