Hrvatski kozmetički proizvodi svojom kvalitetom pronašli su mjesto na tržištu i uspješno konkuriraju stranim proizvodima. Izvoz kozmetičkih proizvoda u 2016. je iznosio 10.028 tona i gotovo se udvostručio u odnosu na 2011. kada je iznosio 5.792 tone.
Industrija kozmetičkih proizvoda u Hrvatskoj zadnjih godina kontinuirano raste i povećava izvoz, ističu u Zajednici za deterdžente i kozmetiku pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK), u povodu priključenja te zajednice europskom udruženju Cosmetics Europe.
U kozmetičkoj industriji u Hrvatskoj zadnjih nekoliko godina bilježi se kontinuirani rast. U razdoblju od 2012. do 2015. godine ukupan prihod porastao je za 79 milijuna kuna.
"Hrvatski kozmetički proizvodi svojom kvalitetom pronašli su mjesto na tržištu i uspješno konkuriraju stranim proizvodima. Izvoz kozmetičkih proizvoda u 2016. je iznosio 10.028 tona i gotovo se udvostručio u odnosu na 2011. kada je iznosio 5.792 tone. Mnogi mali proizvođači proizvode prirodnu kozmetiku temeljenu na prirodnim sirovinama našeg podneblja te su svojom ponudom kvalitetnih proizvoda učvrstili svoj položaj na tržištu", kaže Marina Biškupec iz Zajednica za deterdžente i kozmetiku pri HGK.
Ta zajednica okuplja 40 proizvođača i veletrgovaca kozmetičkih proizvoda u Hrvatskoj, a ovih dana pridružila se europskom udruženju Cosmetics Europe.
Prema podacima Cosmetics Europe, europske države vodeći su globalni proizvođač kozmetičkih proizvoda, a slijede SAD i Kina.
Francuska i Njemačka glavni su europski izvoznici, pri čemu njihov izvoz čini više od 55 posto ukupnog izvoza europskih država.
Više od 5.000 tvrtki u Europi bavi se proizvodnjom kozmetike i kozmetičkih proizvoda, od čega su 4.900 male i srednje tvrtke, a njihov broj je u neprekidnom porastu. U proizvodnji je zaposleno 190.000 osoba.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz