Tri Zvijezdina proizvoda odnedavno su prisutna i na tržištu Južne Koreje. Glavna izvozna tržišta Zvijezde su zemlje regije, poglavito Bosna i Hercegovina te Slovenija. Zvijezda je 2016. godine ostvarila 6,6% rasta na svim izvoznim tržištima.
Tri Zvijezdina proizvoda odnedavno su prisutna i na tržištu Južne Koreje. Zvijezda Hot Ketchup (500 g), Ultra Hot Ketchup (500g) te Ultra Hot Chilli majoneza (400g) od sada su dostupni i na policama jednog od najvećih južnokorejskih maloprodajnih lanaca - Lotte. Lanac Lotte multinacionalna je korporacija, te osmi najveći poslovni konglomerat u Južnoj Koreji sa osnovnim djelatnostima u proizvodnji hrane i trgovini koji uključuje 60 tvrtki koje posluju u više od 15 zemalja i zapošljavaju 180 000 zaposlenika.
Izvoz i distribucija u Južnu Koreju ostvareni su u suradnji s vodećom svjetskom kompanijom na području razvoja privatnih marki za maloprodajne lance Daymon Worldwide, a proizvodi su ulistani u 100 Lotte hipermarketa.
„Vrlo smo ponosni što su Zvijezda majoneza i Zvijezda ketchup pronašli svoj put do južnokorejskih potrošača, a ponajviše što smo uspjeli prilagoditi našu tradicionalnu recepturu njihovom ukusu.Tradicionalni recepti Zvijezdinog ketchupa i majoneze za istočno su tržište posebno prilagođeni s ljućim okusom, jer se vodilo računa o preferenciji tamošnjih potrošača prema ljutoj i jače začinjenoj hrani. Tržište Južne Koreje, s čak 50 milijuna stanovnika, predstavlja ogroman izvozni potencijal za hrvatske proizvode. Jako nam je drago da je lanac Lotte prepoznao kvalitetu i snagu Zvijezde i činjenicu da smo u mogućnosti udovoljiti izrazito visokim standardima koje zahtijevaju. Južna Koreja trenutno je među prvih devet izvoznih tržišta EU-a te nam je želja tamo izvoziti i prodavati i ostale proizvode iz Zvijezda asortimana.“, istaknuo je Krešimir Staničić, direktor izvoza Zvijezde.
Glavna izvozna tržišta Zvijezde su zemlje regije, poglavito Bosna i Hercegovina te Slovenija na kojima je kompanija tradicionalno prisutna već dugi niz godina. Zvijezda je 2016. godine ostvarila 6,6% rasta na svim izvoznim tržištima.
Ovaj rast inozemne prodaje u skladu je s pojačanom izvoznom orijentacijom Zvijezde, što je između ostalog i rezultiralo izvoznim iskorakom i na tržište Južne Koreje.
Poslovni planovi Zvijezde su, kao i do sada, usmjereni na jačanje konkurentnosti na domaćem te širenju poslovnih aktivnosti na izvoznim tržištima. U narednom razdoblju Zvijezda će nastaviti s poslovnom strategijom fokusiranom na rast inozemne prodaje i iskoracima na nova izvozna tržišta.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz