Proizvodi Dalmacijavina se dobro prodaju u BiH, Crnoj Gori i Sloveniji, a cilj je jače ući na austrijsko tržište, a dogovoren je i izvoz u SAD.
Nakon promjene vizualnog identiteta Pipija i vina Dalmacijavina koje je napravljeno tijekom proljeća predsjednik Uprave Luka Diel Zadro sa svojim timom ovih dana ulaže ogromne napore kako bi se Pipi pozicionirao tijekom sezone u Dalmaciji, ali i proširio na tržišta regije i EU. Osim Pipija, Dalmacijavino investira i u segment razvoja vinarstva i ekskluzivne kvasine.
Predsjednik Uprave Diel Zadro je naglasio kako je sezona je krenula odlično, a novi dizajn Pipija dobiva pohvale sa svih strana svijeta i jako je dobro prihvaćen.
Govoreći o prodaji u Hrvatskoj i izvan nje, do sredine lipnja u PET ambalaži prodalo se 700.000 litara te 1,3 milijuna staklenih bočica. Ove godine prodaja vina ide vrlo dobro, osobito nakon uvođenja novoga vizualnog identiteta. Među najboljima su na tržištu u omjeru cijene i kvalitete, a kupci to prepoznaju, istaknuo je Diel Zadro.
Proizvodi Dalmacijavina se dobro prodaju u BiH, Crnoj Gori i Sloveniji, a cilj je jače ući na austrijsko tržište, a dogovoren je i izvoz u SAD. U sljedećih 12 mjeseci tvrtka se planira pozicionirati na tržištima Njemačke, Srbije i Makedonije.
Govoreći o planovima za iduću godinu, predsjednik Uprave Diel Zadro je naglasio kako su prema podacima Fine prihodi u 2015. tvrtke u stečaju iznosili nešto više od 46 mil. kuna. Prave pokazatelje za usporedbu imati će nakon sezone 2018. Za ostvarivanje dobiti treba im mnogo veći udio na domaćem tržištu i još snažniji izvoz. U Hrvatskoj ćemo se usmjeriti na Istru, Kvarner, Slavoniju i osobito Zagreb.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz