Kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) "Out of Office Award", na kojoj su radile agencije Grayling i BBDO Zagreb, osvojila je prestižnu SABRE nagradu u kategoriji "Pan-European Programme".
Kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) "Out of Office Award", na kojoj su radile agencije Grayling i BBDO Zagreb, osvojila je prestižnu SABRE nagradu u kategoriji "Pan-European Programme", izvijestili su iz Glavnog ureda HTZ-a.
Odluku je donio stručni žiri "The 2017 EMEA SABRE Awards", kojeg čini više od 40 svjetskih stručnjaka, a u finalnoj su s večeri natjecali najbolji projekti odabrani među više od 2400 ukupno prijavljenih projekata i radova, navodi se u priopćenju, uz napomenu da su nagrade dodijeljene na svečanosti u Londonu.
Kampanja "Out of Office Award" je implementirana na ukupno 12 tržišta - Austrija, Belgija, Francuska, Njemačka, Italija, Norveška, Poljska, Švedska, Švicarska, Nizozemska, Ujedinjena Kraljevina i SAD. U sklopu kampanje je organizirana i nagradna igra u kojoj je najsmješnija i najkreativnija "out of office" poruka osvojila glavnu nagradu - sedmodnevno putovanje u Hrvatsku.
Po podacima Glavnog ureda HTZ-a, rezultat te PR kampanje su 298 medijskih članaka, procijenjene PR vrijednosti u iznosu od 5,3 milijuna eura, a dobri rezultati su ostvareni i na društvenim mrežama Facebook, gdje je ostvaren doseg od 8,14 milijuna ljudi, i Twitter, gdje je ostvaren doseg od 2,35 milijuna ljudi.
Kampanja "Out of Office Award" ove je godine već osvojila MIXX nagradu na festivalu Dani komunikacija, i to u kategoriji Brand awareness kampanja, odnosno srebrnu nagradu IdejaX u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz