Ponose se činjenicom da su prvi Googleov certificirani partner u Hrvatskoj te da su jedni od svega nekoliko agencija u Hrvatskoj kojima je Google dodijelio certifikat 'Premier Google Partner'. Na listi SeekandHit klijenata je više od petsto hrvatskih tvrtki.
Mario Frančešević je osnivač tvrtke Uber d.o.o ali kao i neke druge informatičke tvrtke, poznatiji su pod drugim imenom, odnosno brandom koji razvijaju već deset godina - u ovom slučaju SeekandHit.
Ponose se činjenicom da su prvi Googleov certificirani partner u Hrvatskoj te da su jedni od svega nekoliko agencija u Hrvatskoj kojima je Google dodijelio certifikat 'Premier Google Partner' za uspješno upravljanje značajnim ulaganjima u AdWordsu, održavanje i proširivanje portfelja svojih klijenata te postavljanja njihovih online oglasnih kampanja.
Na listi SeekandHit klijenata je više od petsto hrvatskih tvrtki, počevši od Podravke, Emmezete, Valamara, Splitske banke.
- Surađujemo i s tvrtkama poput Socialbakersa, jednom od najvećih svjetskih tvrtki za analitiku na društvenim mrežama, a za koje smo izgradili platformu koja ima uvid u 3 milijarde dolara oglasnih budžeta na Facebooku u cijelom svijetu, i radimo s njihovim klijentima poput Nestlea, Disneya, Samsunga i drugih.
Nedavno smo potpisali ugovor s tvrtkom Kiwi.com koja je najbrže rastuća tvrtka po Deloitteu u travel industriji i trenutno prihoduje 1,5 milijardi dolara godišnje. S njima radimo na razvoju analitike, machine learninga, algoritama, rekao je Mario.
Kad govore o svojim počecima u poduzetništvu, Mario se prisjeća i kako su došli do Facebookovih ljudi u Dublinu.
Tako su kreirali Socialbrando, tehnologiju za upravljanje oglasima na Facebooku, najvećoj društvenoj mreži. Godinu dana poslije, krajem 2012. godine, Socialbrando prodali su vodećoj svjetskoj tvrtki za analitiku na društvenim mrežama, češkom Socialbakersu.
Prema dostupnim informacijama, to je prvi hrvatski startup prodan nekoj stranoj firmi, a kako je navedeno na internetskoj stranici netokracija.com, riječ je i o jednoj od prvih akvizicija ovog tipa u regiji. Akvizicija se sastojala u kombinaciji novca i udjela u Socialbakersu, a za Maria i Andreja značila je i daljnju suradnju s tom internetskom tvrtkom iz Praga, koja danas ima 350 zaposlenih u jedanaest ureda.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz