U suradnji s dnevnim novinama Münchner Merkur, 29. ožujka je održana velika prezentacija Slavonije kao turističke destinacije. Slavonija je uzvanicima predstavljena kao atraktivna turistička destinacija s velikim brojem kulturnih i prirodnih znamenitosti i kao destinacija s bogatom gastronomskom ponudom.
U suradnji s dnevnim novinama Münchner Merkur, 29. ožujka je održana velika prezentacija Slavonije kao turističke destinacije. Na manifestaciju, koju su organizirali ID Rivatours i Hrvatska turistička zajednica (HTZ), odazvalo se 300 čitatelja dnevnih novina Münchner Merkur koje izlaze u Münchenu i okolici u nakladi od 400.000 primjeraka. Tako su svi uzvanici imali priliku detaljnije upoznati turističke potencijale Slavonije, kroz prezentaciju i filmove, ali i kroz gastronomiju i glazbu.
Program je vodio Selimir Ognjenović, a uzvanicima su se obratili i Jan Ippen, vlasnik te novinske kuće te Christine Hinkofer, redateljica turističkog dijela Merkura.
Prezentaciju Slavonije i njenih turističkih potencijala održao je direktor njemačkog predstavništva HTZ-a Romeo Draghicchio, a djelatnica ID Rive Stefanie Zöllner predstavila je grupno putovanje u Slavoniju, koje se planira održati u rujnu ove godine i za koje se prijavio velik broj sudionika same manifestacije.
Za gastronomski dio pobrinuo se poznati hrvatski kuhar Branko Ognjenović, a glazbeni doživljaj su upotpunili slavonski tamburaši. Uzvanici su kušali i vrhunska slavonska vina.
Slavonija je uzvanicima predstavljena kao atraktivna turistička destinacija s velikim brojem kulturnih i prirodnih znamenitosti i kao destinacija s bogatom gastronomskom ponudom. Na manifestaciji bili su prisutni i turistički djelatnici iz Slavonije koji su imali prilike biti izravno u kontaktu s potencijalnim gostima. Novine Münchner Merkur objavit će i reportažu o manifestaciji čija će medijska vrijednost biti oko 40.000 eura.
Pisane vijesti |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz