Hrvatske vinarije i tvrtke koje se bave proizvodnjom opreme izlažu na BeoWineu osmu godinu za redom u organizaciji Udruženje vinarstva pri HGK i to s odličnim uspjehom koji se očituje u rastu izvoza hrvatskih vina na tržište Srbije.
Hrvatska je tijekom prvih devet mjeseci 2016. u Srbiju izvezla 93 tone vina u vrijednosti od gotovo pola milijuna eura, dok je uvoz iz Srbije bio količinski dvostruko veći i iznosio je čak 189 tona, no vrijednost uvoza je bila upola manja i iznosila 252.771 eura.
Srpsko tržište, posebice HoReCa kanali postali su zanimljivi za vrhunska i kvalitetna hrvatska vina, pri čemu su kroz vinsku omotnicu, EU fond za vino, hrvatski vinari u posljednje tri godine pojačali svoje marketinške aktivnost na tom tržištu.
Tako se na osmom međunarodnom sajmu vina BeoWine, koji se u Beogradu održavao do nedjelje predstavilo 11 hrvatskih vinarija te proizvođača opreme za vinarstvo i vinogradarstvo, kaže Vanja Kaluđer viši stručni suradnik u Sektoru za poljoprivredu prehrambenu industriju i šumarstvo HGK.
Svoje proizvode i usluge predstavili su Belje, Feravino, Erdutski podrumi, Iločki podrumi, Kutjevo, Vinarija Jokić, Vinarija Matošević, vinarija San Martino iz Labina, Vinarija Skaramuča, Vina Tomić, te osječki proizvođač opreme za vinarstvo Credo.
Hrvatske vinarije i tvrtke koje se bave proizvodnjom opreme izlažu na BeoWineu osmu godinu za redom u organizaciji Udruženje vinarstva pri HGK i to s odličnim uspjehom koji se očituje u rastu izvoza hrvatskih vina na tržište Srbije te u sve većoj prisutnosti hrvatskih vina u HoReCa distributivnom lancu, ističu iz HGK.
Dodaju da je u posljednje tri godine napravljen značaja iskorak na tržište Srbije kroz promociju koja se financira iz tzv. Vinske omotnice. Tako su već dvaput održane prezentacija u Beogradu i Novom Sadu, a jedna od aktivnosti je i nastup na BeoWinu, te posjet vinskih stručnjaka i novinara iz Srbije hrvatskim vinarijama.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz