Povećanje prodaje ostvareno je na prekomorskim tržištima, s naglaskom na izvoz u Saudijsku Arabiju, SAD i Kanadu te na europskim tržištima u Austriji, Malti, Njemačkoj, Švedskoj, Slovačkoj i Švicarskoj. Rast izvoza ostvaren je i putem povezanih poduzeća, na tržištima Bosne i Hercegovine, Slovenije i Makedonije.
Kako ističu iz Kraša, obujam izvoza porastao je lani za 3,6 posto, što je u skladu s postavljenim ciljevima te konditorske kompanije o kontinuiranom rastu izvoza. Napominju da je u ukupnoj prodaji udio izvoza dosegnuo udjel od 48,7 posto.
Povećanje prodaje ostvareno je na prekomorskim tržištima, s naglaskom na izvoz u Saudijsku Arabiju, SAD i Kanadu te na europskim tržištima - u Austriji, Malti, Njemačkoj, Švedskoj, Slovačkoj i Švicarskoj.
Rast izvoza ostvaren je i putem povezanih poduzeća, na tržištima Bosne i Hercegovine, Slovenije i Makedonije.
Pozitivnim trendovima prodaje značajno su doprinijeli novi i inovirani proizvodi, navodi se u izvješću. Pritom se naglašavaju posebno dobri rezultati co-brandinga Kraševih jakih brandova, prije svega čokolade Dorina i keksa Domaćica te čokolade Dorina i napolitanke, dječjeg branda KI-KI, kao i čokoladnih napolitanki.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz