Cromaris, koji posluje u sastavu Adris grupe, najveći je hrvatski proizvođač svježe orade, brancina i školjki u Hrvatskoj, a trenutačno je na osmome mjestu najvećih svjetskih proizvođača orade i brancina. Čak 75 posto prihoda ostvaruje na inozemnim tržištima.
Plakat pod nazivom Cromarisova 'Dobro odgojena riba/Well raised fish' iz najčišćih dijelova Jadranskog mora svojom kreativnošću ovih je dana oduševio vlasnike novoga njujorškog muzeja Poster House, koji je plakat s hrvatskim oradama i brancinima odlučio uvrstiti u muzejsku zbirku.
Nakon što su u najnovijem broju jednog od najistaknutijih svjetskih magazina za kreativnost u tržišnim komunikacijama 'Lürzer’s Archive' objavljeni oglasi najveće hrvatske tvrtke za uzgoj morske ribe Cromaris, stigao je poziv iz New Yorka. Tamošnji muzej Poster House inovativni oglas u obliku plakata želi uvrstiti u stalni postav globalnih kreativnih dostignuća, koji će biti dostupan svjetskoj publici do kraja godine, priopćila je u nedjelju tvrtka Cromaris.
Oglas je osmislila agencija Bruketa&Žinić OM.
Namjera je kupcima svježe ribe iz Jadranskog mora poručiti kako je riba iz Cromarisa, zbog ekološkog uzgoja i posebne pažnje koja se pridaje uzgoju u čistom Jadranskom moru, uistinu 'dobro odgojena riba', ističe se, među ostalim, u priopćenju.
Cromaris, koji posluje u sastavu Adris grupe, najveći je hrvatski proizvođač svježe orade, brancina i školjki u Hrvatskoj, a trenutačno je na osmome mjestu najvećih svjetskih proizvođača orade i brancina.
Čak 75 posto prihoda ostvaruje na inozemnim tržištima.
(Jutarnji list)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz