Hrvatska turistička ponuda i ove je godine dosta tražena na švicarskom i slovačkom tržištu s kojih se s obzirom na jači angažman njihovih touroperatora, očekuje daljnji rast turističkog prometa.
Hrvatska turistička ponuda i ove je godine dosta tražena na švicarskom i slovačkom tržištu s kojih se s obzirom na jači angažman njihovih touroperatora, očekuje daljnji rast turističkog prometa, ocjenjuju u Glavnom uredu HTZ-a na temelju prvih najava s turističkih sajmova u Zuerichu i Bratislavi.
Međunarodni turistički sajmovi FESPO u Zuerichu i ITF Slovakiatour u Bratislavi u četvrtak su otvorili vrata za publiku, a riječ je o najvažnijim turističkim sajmovima u tim zemljama na kojima se do 29. siječnja predstavlja i hrvatska turistička ponuda.
Nositelj hrvatskog nastupa na oba sajma je Hrvatska turistička zajednica (HTZ) uz koju se predstavlja nekoliko hrvatskih turističkih tvrtki, zajednica i strukovnih udruženja.
Važnost nastupa i promocije hrvatske turističke ponude na švicarskom tržištu naglasio je direktor HTZ-ova predstavništva za Austriju i Švicarsku Ranko Vlatković, podsjetivši na dobar rezultat s tog tržišta prošle godine kad su s oko 240 tisuća dolazaka i više od milijun noćenja švicarskih turista ostvareni dvoznamenkasti porasti.
Slične najave stižu i iz Bratislave sa sajma ITF Slovakiatour, koji, prema ocjeni direktorice HTZ-ovog predstavništva u Slovačkoj Nore Henterove, pruža jedinstvenu priliku za susret s predstavnicima turističkih agencija iz cijele Slovačke, kao i s brojnim novinarima najvažnijih slovačkih medija.
Ona vjeruje da će ove godine Slovaci nadmašiti 2016. kada ih je u Hrvatsku došlo 411 tisuća i kada su ostvarili 2,8 milijuna noćenja, što je nekoliko postotaka više nego 2015. godine.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Sajmovi |
Hrvatski izvoz