Hrvatski Telekom (HT) je prvi put u povijesti iskoračio na druga tržišta. HT je kompanija velikih mogućnosti, a domaće tržište je ograničeno. Vizija HT-a je da bude regionalni lider.
Ovo je prekretnica za Hrvatski Telekom. Prvi put u povijesti iskoračili su na druga tržišta i zato je to sjajna vijest. Jer HT je kompanija velikih mogućnosti, a domaće tržište je ograničeno. Ima sjajne ljude i jaku financijsku podlogu pa je prirodan put da kao lider na domaćem tržištu iskorači u regiju.
Vizija HT-a je da bude regionalni lider.
Činjenica jest da je telekomunikacijska industrija u Europi vrlo fragmentirana. Imamo sličan broj stanovnika kao i SAD, ali čak 200 teleoperatera ovdje i samo četiri u SAD-u.
Slično je i u regiji, svaka zemlja u okruženju ima ih nekoliko, jednog lidera i više izazivača. Stoga je prirodno da se događa konsolidacija, pa je HT zapravo mudro iskoristio povoljan trenutak.
Izgradio je kredibilitet kod Deutsche Telekoma, transformirao kompaniju i pokazao da može i zna upravljati. Zato su i rekli da žele da HT bude lider u regiji.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz