Na ovogodišnjem kineskom Sajmu svjetskih prehrambenih proizvoda i usluga - FHC China uspješno se predstavila i hrvatska Podravka čiji se najpopularniji proizvodi već nalaze na policama trgovina u Pekingu i Šangaju.
Na ovogodišnjem kineskom Sajmu svjetskih prehrambenih proizvoda i usluga - FHC China uspješno se predstavila i hrvatska Podravka, čiji se najpopularniji proizvodi već nalaze na policama trgovina u Pekingu i Šangaju.
U ponudi su voda Studena, Podravkini džemovi i marmelade, krem namazi Linolada, tjestenine i umaci, instant juhe te Lino žitni proizvodi.
Radi se o netom završenom sajmu koji se može pohvaliti s čak 19 izdanja s isključivo uvezenim proizvodima i prosječno preko dvije tisuće izlagača iz čak 66 zemalja.
Među njima se redovito nalaze međunarodni dobavljači koji se bave prodajom u najmnogoljudnijoj zemlji svijeta ili međunarodni brandovi koji nastaju u Kini. Ovogodišnje izdanje usmjerilo se na kupce kvalitetnih uvezenih proizvoda te prehrambene proizvode i pića koja nisu proizvedena u Kini.
Kinesko predstavništvo koprivničke prehrambene tvrtke, na čijem je čelu Goran Kapičić, otvoreno je u siječnju 2015. u Pekingu, nakon čega je veliki broj njezinih proizvoda registriran u toj zemlji.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz