Uz izvoz u Sloveniju, Njemačku te isporuke prema Švedskoj i Velikoj Britaniji, kažu iz Gavrilovića, postavljen je sljedeći veliki cilj - popunjavanja polica u trgovačkim kućama u Austriji.
Ulaskom Hrvatske na tržište EU odškrinuta su vrata novim izvoznim prilikama domaćih kompanija koje imaju ambiciju razvoja poslovanja. To je odlučio iskoristiti i Gavrilović, domaći brend s tradicijom dugom više od 325 godina.
Uz izvoz u Sloveniju, Njemačku te isporuke prema Švedskoj i Velikoj Britaniji, kažu iz te kompanije, postavljen je sljedeći veliki cilj - popunjavanja polica u trgovačkim kućama u Austriji.
Još 2015. godine Gavrilović je, dodaju, intenzivirao pregovaračke napore pa je tako prvo ostvarena suradnja s austrijskom Billom u segmentu trajnih salama.
U ovoj godini Gavrilović dogovara i ostvaruje suradnju sa Sparom, a uslijedio je i posao s trgovačkim lancem Metro. Time je zaokružena prva faza prodaje trajne robe u izravnom poslovanju s austrijskim trgovačkim kućama.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz