U prvih šest mjeseci ove godine Zvijezda nastavlja kontinuirano rasti. U istom razdoblju rastao je i izvoz, pri čemu su otvorena i nova tržišta u EU – Rumunjska i Grčka, te Švicarska i Izrael.
Zvijezda je pravi primjer kako uz snažne investicije te objedinjavanje tržišnog, poljoprivrednog i industrijskog znanja nastaje tržišni lider, izjavio je Ante Todorić, dopredsjednik koncerna Agrokor.
U prvih šest mjeseci ove godine Zvijezda nastavlja kontinuirano rasti. U istom razdoblju rastao je i izvoz, pri čemu su otvorena i nova tržišta u EU – Rumunjska i Grčka, te Švicarska i Izrael, izjavio je Goran Pajnić, predsjednik uprave Zvijezde, te najavio kako su poslovni planovi Zvijezde, kao i do sada, usmjereni su na jačanje konkurentnosti na domaćem te širenju poslovnih aktivnosti na izvoznim tržištima.
Godinu 2016., u kojoj se slavi 100 godina uspješnog poslovanja, Zvijezda je obilježila i novim proizvodima – Zvijezda majonezom s okusom slanine, gotovim umacima na bazi rajčice te novom ambalažom Margo namaza, a njezini brendovi - margarin, majoneza i ketchup, ove su godine nagrađeni Best Buy medaljom i prvi su izbor domaćih potrošača zbog čega opravdano koristi slogan „Ili Zvijezda, ili ništa“.
U Zvijezdu je do danas uloženo više od 500 milijuna kuna, a investiralo se u tehnologiju, znanje i u ljude, te u zaštitu okoliša, energetsku učinkovitosti i logistički centar.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz