Glavni prodajni kanal je u izvozu. Počelo se pregovarati s distributerima u Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Australiji gdje postoji interes za hrvatske kvalitetne sokove.
Hrvatska se često ističe kao oaza zdrave hrane u Europi, no ta činjenica nije dovoljno monetizirana u obliku značajnije proizvodnje globalno prepoznatljive zdrave hrane.
Vinkovačka tvrtka Frukti odlučila je ipak sa svojim prirodnim sokovima kapitalizirati ekološki kapacitet Slavonije i Hrvatske. Pokretač ove male tvrtke, koja je registrirana kao obrt, je Daniel Cirimotić koji je već 20 godina u biznisu kao vlasnik zlatarnice i trgovine.
Cilj mi je proširiti proizvodnju koja bi bila dostatna za proboj na izvozno tržište, ali bi i bila sredstvo za okupljanje domaćih proizvođača voća i povrća koji bi preko nas plasirali svoj urod, kazao je Cirimotić.
Glavni prodajni kanal vidim u izvozu. Počeli smo pregovore s distributerima u Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Australiji gdje postoji interes za naše kvalitetne sokove, a standard ime je veći pa mogu platiti veću cijenu za kvalitetu, kaže Cirimotić.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz